خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

عسکری: هنوز فرصت داریم با درخشش در روسیه ۳ سهمیه المپیک را کسب کنیم/ نتایج قهرمانی اروپا در روحیه بچه‌ها تأثیر خواهد گذاشت

فریبرز عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور ملی‌پوشان در کمپ تمرینی و تورنمنت صربستان اظهار داشت: ما یک کمپ تمرینی خوب را با حضور چند تیم در صربستان پشت سر گذاشتیم و در مسابقات نیز هدف‌مان بیشتر کسب امتیاز بود و روی رنگ مدال‌ها حساس نبودیم. با این وجود  در بخش پسران تیم ما در این تورنمنت قهرمان شد و در مجموع نیز به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی تصریح کرد: در یکسری اوزان امتیازات لازم را کسب و سقف امتیازات بچه‌ها پر شد و در یکسری دیگر از اوزان نیز این اتفاق نیفتاد. بر همین اساس امروز (چهارشنبه) همراه با فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به تورنمنت کرواسی خواهیم رفت تا سقف امتیازات خود را افزایش بدهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که نتایج مسابقات قهرمانی اروپا در مسیر کسب سهمیه المپیک روی ملی‌پوشان فشار وارد نخواهد کرد، گفت: بدون شک نتایج مسابقات قهرمانی اروپا روی بچه‌ها بی‌تأثیر نیست، اما باید این گلایه را از فدراسیون جهانی داشته باشیم. روند حرکتی برای کسب سهمیه المپیک در قاره‌های مختلف یکسان نیست. بازی‌های اروپایی باید سال گذشته همزمان با بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

عسکری تأکید کرد: در صورت برگزاری مسابقات در سال گذشته، در رنکینگ سال جاری 25 درصد امتیازات کم می‌شد. این اتفاق برای ما افتاده است، اما بازیکنان اروپایی با صد درصد امتیازات خود در فینال گرندپری حضور خواهند داشت که این انصاف نیست. با عدم صدور ویزا برای میرهاشم حسینی جهت حضور در مسابقات جهانی نیز این بازیکن کلی عقب افتاد، اما هیچ تدبیری برای او اندیشیده نشد.

برای اطلاعات بیشتر به املاک توقف در اندیشه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.