خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

زنگ خطر برای فوتبال ایران در قیاس با سه کشور عربی در امر گلزنی؛ وضعیت اسفناک برای لیگ نوزدهم !

رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران  با تداوم صدرنشینی سپاهان به پایان رسید اما شاید مهمترین اتفاق این هفته در مهمترین بازی هفته رخ داد, جایی که استقلال در تبریز تراکتور را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد تا برای همه مدعیان لیگ نوزدهم خط و نشان کشیده باشد. یکی دیگر از نکات این هفته ثبت رکورد ۱۰۰۱ امتیاز برای استقلال در اداور لیگ برتر بود, علاوه بر این شیخ دیاباته نیز ۳ بار پایش در این بازی به گلزنی باز شد تا بعد از سپری شدن مصدومیتش, دل استراماچونی به او گرم باشد.

برای خریدآپارتمان در اندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

جدا از دیدار زیبا و سطح بالای تراکتور – استقلال که ۶ گل در آن رد و بدل شد, هفته نوزدهم یک مسابقه دیگر داشت که در آن یک تیم به پیروزی رسید! ذوب آهن که در ۸ هفته گذشته رنگ برد را به خود ندیده بود, مقابل شاهینی بازی داشت که به هیچ تیمی نه نگفته است! ذوبی‌ها برای برقراری آرامش در اردوی‌شان چاره‌ای جز شکست دادن حریف تازه لیگ‌برتری‌شان نداشتند و در نهایت این تیم را با دو گل بدرقه کردند.

می‌گویند زیبایی فوتبال به گل‌هایش است اما نکته عجیب و قابل تامل هفته نهم که کم و بیش در هفته‌های قبل نیز نظیر آن پیش آمده, این بود که از ۸ بازی هفته ۶ بازی با نتیجه تساوی همراه بود. اوج فاجعه اما این است که از این ۶ دیدار ۵ بازی هیچ گلی در بر نداشته و یک مسابقه هم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. موضوع دیگری که باعث شده بود به نگرانی‌ها اضافه شود این بود که هر پنج بازی روز نخست مسابقات (پنجشنبه) با تساوی به پایان رسید.

برای اطلاعات بیشتر به املاک توقف در اندیشه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.